Późno w sumie;]
Jeden z gorszych dni ;< Bardzo złe wyniki hemoglobiny ;o Szczerze mówiąc od rana była zdenerwowana i nieswoja i tu jeszcze wiadomość, ze bd musiala jechać do szpitala. Cudownie. jutro walentynki ;3 a ja jestem w szkole do 16.15 ;*
Od dawna byłam nagadywana, iż bym zrobiła grzywkę.. była to ciężka decyzja i trwała u mnie 3 miesiące jak nie więcej hahah;) Aktualne Zdjęcie poniżej jest robione spontanicznie ..na prośbę. Cóż jutro bd nowy dzień, nowe rzeczy do poznania i lepiej wyglądająca grzywa*.* aa i matematyka do ogarnięcia piękna noc u boku "stosunki kątów w trójkącie " ;)
Pozdrawiam mojego kochanego Piotrusia;* Kuruj się!
♥

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz