strona główna

sobota, 12 maja 2012

beautiful places ♥.♥

Natknęłam się ostatnio na fajną notkę na temat miejsc. Cudownych miejsc! Można je podziwiać na zdjęciach poniżej ale w których nie ingeruje photoshop! ;D

Japonia
Japonia- tunel z bzów ;>
Włochy
Włochy

Chile
Chile

Polska
Polska
Ukraina
Ukraina-Tunel z drzew.

Islandia
Islandia

Grenlandia
Grenlandia
Australia
Morze Tasmana (Australia)-Ależ piękna 'góra'

Australia
Australia-Rafa koralowa na powięrzchi 

Chorwacja
Chorwacja

Sądzę, że te widoki są piękne chciałabym odwiedzić Włochy ale to się okaże ! ;D

wtorek, 1 maja 2012

swimsuit;)

Jest coraz cieplej *.* przeglądałam allegro i trafiłam na fajne stroje kąpielowe ;D , ale zeby je ubrać to hahah trzeba jakoś wyglądać. No cóż nie będę się jakoś niesamowicie rozpisywać. Paczajcie.!


   
Jest tego naprawdę dużo! Można oszaleć;>


A ze względu na matury KOCHANI ŻYCZĘ WAM JAK

 NAJLEPSZYCH WYNIKÓW TRZYMAM MOCNO KCIUKI I

 POŁAMANIA DŁUGOPISÓW! 

sobota, 14 kwietnia 2012

Return;)

Hi.
Długo mnie nie było i przewiduje, że często tak będzie - NIESTETY .! Mam od zarąbania nauki czasem nam chęć iść do szkoły i się z niej wypisać. Jestem osobą o słabych nerwach ;<. Oczywiście tego nie zrobię trzeba przyjąć wszystko na klatę ;D nie ja pierwsza i nie ostatnia. W sumie to były tylko trzy dni po świętach a już dwie noce nie przespane - spr z matmy ( mój konik normalnie ;<), diagnostyka z angielskiego (bez komentarza) , spr z chemii (na szczęście klasy maturalne pisały próbne matury i zajęli nam sale i spr mamy w środę ;>. Nie mam czasu by siedzieć w necie niż tylko czasem na facebook'u i tweeterze. niestety LIFE IS BRUTAL <--That's true. Nowy kawałek który mnie wciągnął Jasmine Villegas ... może was się spodoba 










piątek, 30 marca 2012

Koizora (*^。^*)

Fantastyczny film (DRAMA), obejrzałam go dzięki mojej koleżance Ewelince ;*. Oglądałam go jakiś czas temu i ostatnio jakoś tak o nim myślałam i postanowiłam wstawić notkę.
opis
Wzruszyłam się przy końcówce.. T_T Naprawdę piękna historia o miłości, która nie skończyła się szczęśliwie tak jak w sumie zazwyczaj w produkcjach filmowych naszego wieku. (nie, żebym ja tu spoilerowała bez ostrzeżenia ale to dla waszego dobra, żebyście podczas oglądania nie spodziewali się happy endu.
Chciałabym wam troszkę przybliżyć ten film ale w taki sposób by nie zdradzać zbyt dużo szczegółów. Opowiada on o 17-letniej Mice Taharze, której dzięki serii niecodziennych przypadków udaje się odnaleźć prawdziwą miłość. 
. Śmiem  twierdzić, że obsada świetna.. Yui Aragaki, Miura Haruma. 



W tej historii nie warto być tylko obserwatorem, a zarazem komentatorem. Trzeba stać się kimś, kto nie będzie oceniał postaci i ich sytuacji, natomiast za każdym razem wczuje się w każdą postać, tak, aby zrozumieć jej uczucia czy intencje. I oto tymi słowami kończę recenzji wyjątkowej dramy “Koizora”.  Z PEWNOŚCIĄ , BEZ PRZYMUSU TRAFI DO WASZYCH SERC! ;)





Mam nadzieję, że wam się spodoba ;*

czwartek, 29 marca 2012

USA *o*

Hej.. Długo mnie nie było.
Żeby zacząć wiosennie przeglądałam stronki i zauważyłam ciuchy z logiem USA. Mi się podobają. Prawie na każdej fotce widać przedewszystkim Lato. Chciałabym słoneczko i plaże. Aczkolwiek nie należe do osób które wylegują się na plaży ale jednak chciałabym aby było cieplutkooo! Nie długo święta ale zrobie posta później troszkę jak znajdę chcwilkę czasu. Aktualnie powinnam chodzić na rekolekcje..ale niestety parafia nie ma zajęć dla licealistów- bynajmniej ja nic nie wiem ;> leniuchuje już 2 h. Cały dzień łaziłam po gdynii i bałam się, że nogi mi odpadną. Dobra popatrzcie sobieee. ;)



Tumblr_lyrq4w4rsd1r7veyco1_500_large



Tumblr_lv83aypkwd1qi1ctro1_500_large



 
 

Rihanna ;)

niedziela, 18 marca 2012

Vans

Nie wypuścili mnie dzisiaj ze szpitala. Doktor dała do zrozumienia, iż wyjdę "w tygodniu", modliłam się aby wyjść w niedzielę bo jestem bez TELEWIZORA! Dzisiaj leci prawo agaty, natomiast wczoraj leciało "X-factor" i "Tylko taniec". Całe szczęście, ze wziełam laptopa z internetem bo bym po prostu umarła! Znowu szperam z nudów w necie konkretnie na allegro. Znalazłam cudowne trampki firmy "Vans" szał, strasznie mi się podobają,

 
  Cudowne? Koszt : 275zł + przesyłka od 0- 30zł.
 
Buty Vans OLD SKOOL NVY           Koszt : 245 zł + przesyłka
od 0- 15 zł



 
Buty Vans CLASSIC SLIP-ON BLK                 Koszt : 219 zł + przesyłka
od 0-15 zł
 

Birthday cake

Hej. Urodziny mam za 2 miesiące a już w sumie planuje jak będzie wyglądał mój tort. I tak sobie z nudów stwierdziłam, że chce mieć torcika w kształcie kłapoucha- szybka powtórka. Jedna z postaci bajek Kubusia Puchatka.! Tort jako wygląd super bo wiem jak ma wyglądać ale wiecie kocham domo *o*. W sumie do rozstrzygnięcia decyzji mam 2 miesiące! ;>

 
 
 

LUB
 
 
 

piątek, 16 marca 2012

Obssesion ;>

Hej!
Tym Tymm.. Domo- kun attack ;*
Bardzo lubie Domo- kun. Jest to przesłodki stworek z taką uroczą otwartą gębką ;D
Można było go oglądać na nickleodeon ale teraz już chyba nie leci, nie wiem;<
Na ebay'u można kupić chyba wszystko z tym stworkiem.. od naklejek bo czapki zimowe ;)
Trochę o nim:
Domo-Kun to maskotka Japońskiej telewizji NHK, pojawia się w krótkich filmikach. Domo-Kum wykluł się z jaja i mieszka pod ziemią  norce z Usajiii, starym zającem, który lubi pić herbatę i oglądać telewizję;) Domo-kun pierwszy pojawił się w krótkim  Szkicach w grudniu 1998 r. z okazji 10. rocznicy transmisji satelitarnej NHK firmy.Nazwa "Domo"została przejęta w drugim odcinku jego show, w którym spiker TV powiedział: "domo, Konnichiwa" (どうも, こんにちは?), Jest to powitanie, które znaczy : "No, witam! ", ale które można również interpretować jako" Hello, Domo ", Przyrostek kun na "Domo-kun", nazwa używana do opisu postaci w japońskich wersjach, jest japońskim zwrotem grzecznościowym.


                                         ♥ 
Na ebay'u :
Domo Kun Plush Lapland Hat Bomber Beanie 2.jpgPragnę tej czapki *o*
                                                                       Cena : ok 150 zł
 
Cena ok: 170 zł

 
 cena ok: 45 zł
 
Jest ich dużo wszystkiego nie byłabym w stanie umieścić na moim blogu ale daje stronę:

 http://www.ebay.pl/ można znaleźć pod nazwą "domo" lub "Domo kun" 



Coca-Cola

Hej. Natknęłam się na ciekawą rzecz. Sądziłam, że znana firma coca-cola produkuje wszędzie tak samo czyli tradycyjny napój. W późniejszym czasie weszła coca-cola light, a czy różni się od zwykłaj Coli? No a tym, że niby nie zawiera cukru (słodzik np.aspartamem). Myślałam ,iż żadnej innej nie ma - BŁĄD. W Polsce może i nie ma, ale za granicą jest! Otóż czytałam, iż za granicą możemy spotkać wiele wersji coca-coli!

  • Caffeine Free Diet Coke (Coca-Cola Light bez kofeiny) – produkt pojawił się w 1983 r. w USA,
  • Diet Coke with Cherry (wersja light wiśnowej Coca-Coli) – produkt pojawił się w 1986 r. Dostępny jest w USA i Wielkiej Brytanii,
  • Diet Coke with Lemon (Coca-Cola Light o smaku cytrynowym) – produkt pojawił się w 2001 roku. 2005 r. wycofany ze sprzedaży w Stanach. Wciąż dostępny w Austrii, Niemczech, Hiszpanii, RPA, Kanadzie, Hongkongu , Wielkiej Brytanii i Francji
  • Diet Coke Vanilla (Coca-Cola Light o smaku waniliowym) – produkt pojawił się w 2002 roku. Wycofany ze sprzedaży w 2006. Wciąż dostępny jest w Hongkongu i Australii,
  • Diet Coke with Lime (Coca-Cola Light z limonką) – produkt pojawił się w 2004 roku w USA
  • Diet Raspberry Coke (Coca-Cola Light o smaku malinowym) – produkt wprowadzony na rynek tylko w Nowej Zelandii w 2005 roku i wycofany ze sprzedaży w 2006,
  • Diet Coke sweetened with Splenda (Coca-Cola słodzona sukralozą) – produkt pojawił się w 2005 roku w USA
  • Coca-Cola Zero (specjalna wersja Coca-Coli light słodzona aspartamem oraz acesulfamem, produkowana na bazie oryginalnej receptury Coca-Coli, w przeciwieństwie do Coca-Coli Light) – pojawiła się na rynku w 2005 r. w USA. Dostępna również w Australii, Nowej Zelandii, Kanadzie, Niemczech, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Szwecji, Norwegii, Finlandii, Belgii, Grecji, Turcji,Włoszech, Chorwacji i Polsce (od 2008 r.). Dzięki szczególnej mieszance smaków, Coca-Cola Zero smakuje jak oryginalna Coca-Cola, podczas gdy Coca-Cola light ma unikalny smak. Coca-Cola Zero jest napojem substytucyjnym dla Coca-Coli light w segmencie napojów niskokalorycznych i bezcukrowych.
  • Diet Coke Black Cherry Vanilla – produkt pojawił się na rynku w 2006 roku,
  • Coca-Cola Light Sango – produkt pojawił się w połowie 2006 roku w Belgii, Luksemburgu i Francji.



 

 

hah. chcielibyście mieć większy wybór ? Ja jestem neutralna, fajnie by było posmakować czegoś nowego ale z drugiej strony jak wiadomo Pepsi i Coca cola nawet light czy zero są szkodliwe dla zdrowia. Sądzę, iż wprowadzenie takiej dużej gammy produktów było by nieszczęściem dla wielu ludzi szczególności dla dzieci.
Proste doświadczenie
Produkty: Coca-Cola i Mentos 
Do butelki z colą wsadź mentosa. Zamknij butelkę, wstrząśnij.
Obserwacje: Wydobycie się dużej ilości białej piany na zewnątrz.
wnioski: Połączenie silnie gazowanego płynu z porowatą powierzchnią mentosa przypominającą pod mikroskopem pumeks. W maleńkich dziurkach powstają błyskawicznie rosnące pęcherzyki gazu. Ponieważ cienki mentos szybko opada na dno, źródło wytrącającego się gazu jest z punktu widzenia całej butelki punktowe (na dnie), więc wypycha coca cole poza butelkę. ;)

 

 
 


czwartek, 15 marca 2012

Legginsy

Powrót do łask. Fajne, obcisłe dla szczupłych panienek ;) Przeglądam ostatnio dużo ston z pomysłami i inspiracją. Włóczyłam się po allegro.. miałam kiepską sytuacje bo zamówiłam dwie sukienki, zapłaciłam i bah! Sukienek ani kasy (kontaktu ze sprzedającym również) nie ma... zgłosiłam na sprawę na allgro. 26 godzin później wiadomość od sprzedającego, ze był problem z wysyłka sukienki dojdą do 15 dni roboczych ( czekam już 1.5 miesiąca) -,-". TRZEBA UWARZAĆ. Ok wracając do mojego serfowania po allegro zauważyłam fajne rzeczy look' nijcie ;>

 

                          
Fajne Fajne ale nie z allegro wybaczcie ;<
namiary w komentarzach ;)
 

                                           

 


 


   
    ♥